Veelgestelde Vragen

Voor items zonder * geldt een levertijd van 1-2 werkdagen. Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, met het trackingnummer in deze e-mail kun je het pakket volgen. 

Voor items met een * geld een langere levertijd. De levertijd staat gegeven bij het product.

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt gebruik maken van KLARNA en credit card.

Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om jouw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij GLS.

Je kunt altijd een e-mail sturen. Vermeld hierbij jouw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Zodra jouw bestelling is binnengekomen bij Lucy's Living, ontvang je een email met alle bestelgegevens.

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Lucy's Living.

Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben sturen we je een e-mail. Daarna kan de verwerking van jouw retourzending maximaal 14 dagen duren. We sturen je een e-mail als deze retour verwerkt is, dan ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening.

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje of een berichtje te sturen.

Vermeld hierin je ordernummer & maak een foto van het item dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!

Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Lucy's Living, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier